
Klademe velký důraz na motivaci pro hru
Dítě se nejlépe „učí“ na základě činností, kterými se ze svého zájmu zabývá a v čem se aktivně uplatňuje.
Vzhledem k tomu, že v předškolním období hra dominuje nad učením, musí být součástí všech činností, které se v průběhu dne v MŠ odehrávají.
Věnujeme pozornost tělesnému i psychickému zdraví dětí
Veškeré potřeby vlastního „já“ dítěte jsou zaměřeny na budování a posílení pocitu sebedůvěry.
Snaha dosáhnout uznání formuje sebedůvěru člověka v různých kombinacích a s různou intenzitou. Pocit sebedůvěry se vytváří od okamžiku prvního nadechnutí neustálým srovnáváním se s okolím.


Používáme edukativní pomůcky a hrajeme hry
Také proto má každá třída svou herní místost se spoustou hraček a dalšího edukativního vybavení.
Samozřejostí je také šatna pro děti, sociální zařízení, WC, sprcha, umývárna a sklady na pomůcky a hračky

Priority našeho programu
- pečovat o celkové zdraví
- znát a respektovat individuální potřeby a zvláštnosti
- pokračovat v rozšiřování spolupráce s rodiči
- využít větší otevřenosti rodičů k MŠ

Prostorná školní zahrada je využívaná dětmi všech věkových skupin
Prostorná školní zahrada byla v loňském roce zrekonstruována a tím je dána možnost přenést na zahradu co nejvíce činností, včetně řízených. K realizaci pohybových aktivit byla vybavena různými druhy průlezek, bylo vybudováno nové hřiště, nové houpačky, zrekonstruovány altány a pískoviště, ale také tabule na kreslení.